idag känns det rätt att säga..

"Godmorgon". Ja, idag känns det faktiskt rätt att säga godmorgon för en gångs skull.
Vi ställde klockan idag iochmed att vi ska åka och kolla på Gdgif , nån tävling i olika friidrottsgrenar som småttingar på lågstadiet deltar i . Vet inte riktigt hur man förklarar det , men ni som bor i gävle vet säkert vad jag pratar om.

Iallafall , thias lillasyster ska vara med på det idag , så vi tänkte åka dit och kika en stund . Mer har vi faktiskt inte planerat idag. Kanske att jag ska färga thias hår , fast det hinner vi ju med imorgon också om inte annat.

Nu ska jag plocka fram lite frukost , ostfrallor med ost och smör med lite juice till - lät inte så illa va ?
Köpte nybakta frallor igår på citygross , 10st/15:- , helt okej pris tycker jag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0