kvitt eller dubbelt.

Nu har jag ääntligen tatt en varm och skön dusch . Kom underfunn med efteråt att min hårfärg ser förjävlig ut , särskilt när det är blött. Har en flera centimeters ful utväxt , men jag tänkte vänta med att färga den tills jag ska färga resten utav håret.. Tills dess får jag vell försöka dölja den på nå lurt sätt .

Sitter och kikar lite på hårförlängningar och alla dess färger , men har inte fastnat för nån speciell färg än så länge , alla ser så konstiga ut , så det blir nog till att färga den med.

Nu ska jag kika vidare på "kvitt eller dubbelt" för att sedan försöka hitta nånting att äta . Åt aldrig frukost för det ekade i kylskåpet när jag öppnade det . Men äta måste man ju ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0