less frajs.

Guuuuuud vad less jag blir på alla anonyma kommentarer . Skulle kunna blockera era ipnummer direkt om jag inte vore så snäll. Nog för att jag får fina anonyma kommentarer också , men mestadels påhopp och andra besservissar som tror sig veta allt om mig och allt i min omgivning .
Är det så svårt att stå för vem man är ? Ni har kanske inte tänkt på att det funkar utmärkt att spåra era ipnummer osv ? - nehe , osmart utav er .
Det är jobbigt för er att glädja sig åt andra va ? när ni måste sitta  och trycka bakom era dataskärmar och vara anonyma så fort ni ska skriva nånting elakt.

Nåväl , sitter och kikar lite på teve men ska snart slå över till en film istället . Kom på att jag faktiskt inte har sett "Beck- i stormens öga" , så det ska jag göra nu . Värsta spännande !

ps . Från och med nu, publiceras inte era kommentarer utan mitt godkännande . Så be nice !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0