miljöarbete.

igår blev det inte så mycket datasittande som ni kanske märkte . Anledningen var att mamma och hennes vän okuperat datorn när jag och thias kom hem från sätra , dom skulle nämligen skriva nå arbete angående miljö osv till försäljningen på swedenrock. - dom satt verkligen halva natten !
så nu ska jag alltså bifoga deras arbete till mamma så att hon kan skriva ut det ikväll när hon kommer till kalmar..

Annars då ? Jo , jag sov jättelänge , som vanligt nu för tiden . Thias därimot gick upp tidigt för en gångs skull. Han ska snart på möte så det är vell dags att äta lite frukost snart.

senare är det inte mycket planerat , får vell se om håret dyker upp idag , annars får vi vänta tills på måndag med att hämta ut det iochmed att det är mamma som måste hämta ut det , men jag tror nästan att det kommer idag jag ! Jag hoppas åtminstone..



Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Hej! Allt bra?

2010-05-12 @ 12:30:14
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas dagen varit bra hittills?

2010-05-12 @ 12:45:55
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0