pigg som en nötkärna.

Thias ligger fortfarande och sover och jag är så pigg så jag håller på att hoppar ur brallorna , så jag funderar på att klä på mig och kanske provalite av mitt nya smink och sedan ta och gå ut för att känna om det är varmt ute . Det ser iallafall jätteskönt ut ..

Jag kan inte fatta att det snart är juni ..& jag har inte badat ute än !!! skamligt . Annars brukar jag alltid bada senast på sista april . Fast då hade vell bebisen fått en hjärtattack eller nåt , så jag får skylla på det . Eller på det dåliga vädret helt enkelt .
Ska iallafall bada på den underbara "stranden" på swedenrock har jag bestämt , där är det nästan aldrig nå folk fastän det ligger precis vid området, folk vet nog inte ens att det finns en strand där.



Nej , nu ska jag sätta lite fart här . Kanske ska överraska thias med frukost på sängen. Mm kanske det kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0