snart så..

snart är äntligen all tvätt torr , den liggen just nu nere i tumlaren / skåpet . Ska vell springa ner om en stund och plocka upp allting. Har tvättat alla bebiskläderna som vi fick igår och även allt nytt som vi själva köpt och fått. Känns riktigt skönt att ha det gjort , för annars får man vell tvätta ihjäl sig i sommar ;)

Mamma skulle komma hem med bilen snart förresten , för jag och thias ska nämligen ta en tripp till sätra för att lämna en tröja  ( ni vet den jag hade till salu här på bloggen ? ). Så snart är jag 200 :- rikare , eller 200:- mindre fattig kanske man ska säga . Måste verkligen spara dom tills håret jag beställde kommer ,så att jag kan färga håret brunt..

Nåväl , nu är det nog dags att gå ner i tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0