spegel,spegel...

Med ögonbryn stora och svarta som en ryss , fick jag lov att följa med thias till owejansson och köpa en spegel . Eller lov och lov , han ville inte åka ensam =D
Hans mamma var även med ,för det var hon som skulle ha den :) vi skulle bara hjälpa till att bära och skruva upp , eller ja , thias skulle vell men jag var med som ett hjälpande öga!

Iallafall så satte vi upp den hemma hos hans föräldrar i deras hall, jättefint blev det! Därefter åkte vi och lämnade min morbrors bil inne i stan , sen så åkte vi en sväng och kikade på barnens hus. Thias lillasyster var även med oss och är det fortfarande , fast hon ligger på soffan och vilar lite nu. Vi ska vell lämna henne strax innan åtta tror jag , sen så får vi skjuts hem till stan eftersom att vi inte har någon bil.

Har ingenting planerat nu sådär på kvällskvisten , men skulle viljat åka nånstans med svea så hon fick springa av sig lite , men det blir ju lite halvsvårt utan bil.. Hmm, det får nog bli en promenad i kollonierna istället , det duger ju det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0