svar till anonym.

Anonym om svetlana!:
ska du åka till sweden rock när du är gravid???!!!
IP: 79.138.207.157

Svar ; "aaaamahgaaad alltså, tänk om jag dör för att jag lämnar lägenheten, jag är ju faktiskt gravid !!!!!"

Ja ? Vi ska dit och jobba med min mamma och hennes karl vilket vi även gjorde förra året , vi ska sova i husvagn och inte i tältområdet om de är det du hakar upp dig på  :) Ingen utav oss ska självklart heller dricka om du nu trodde det .
VAD ÄR PROBLEMET ? Får man inte åka hemifrån för att man är gravid eller ? tagga ner nu..


Kommentarer
Postat av: Sabina

Helt rätt Frida! Passa på att göra sådana roliga saker som kan bli begränsade när knatten väl kommer.. Bara för att man är gravid ska man inte sluta göra vissa saker, det är som sagt INGEN sjukdom! Roa dig bäst du vill medans du och din kropp orkar! :D <3

2010-05-07 @ 08:16:49
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0