Svar till en idiot.

Anonym om näst intill bilägare.:
en fråga vilken månad är du i nu? du kan ju inte ha kommit så långt eller hur ? så varför köpa massa dyra grejer om du inte vet hur barnet kommer att må?vad som helst kan ju börja hända...

Svar; först och främst ! vilket idiotisk jävla kommentar !
jag har ca 3 månader kvar utav min graviditet och har all rätt i världen att köpa barnsaker .
Mitt/vårat barn mår bra och har även stor chans att överleva om den skulle födas idag , så jag förstår inte vad du tänker med .
Saker kan vell hända enda fram tills vecka 40 , så ska folk ge fan i att köpa saker innan vecka 40 då tycker du ? Nej fyfan vilken idiotisk kommentar !

Kommentarer
Postat av: Agneta

men vilken jävla fjant. Bra frida, stå på dig!

2010-05-29 @ 06:40:20
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: hanna

men seriöst, den där anonyma idioten kan ju inte tänka alls. även om du hade köpt saker första veckan av graviditeten så hade det vart ditt beslut, det är väl fan inte dens problem :s och hur jävla okänsligt är det inte att skriva någonting sånt, kan ju inte ha mycket innanför pannbenet, jävla idiot!

2010-05-29 @ 08:50:26
URL: http://snyggastvinner.blogg.se/
Postat av: gudmor igen

som elin sa till mig när jag berätta den här kommentaren för henne:

"Det är samma sak som att säga till någon som köpt nya skor att 'varför köper du nya skor, du kanske dör imorgon'"



haha jävla pajas

2010-05-29 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0