tacka vet jag mina nära och kära..

Det är kul att spekulera hur folk betér sig , som med nyfikenhet tillexempel.
Vissa som inte hört av sig på år och dar kan plötsligt dimpa in i mitt liv - enbart för att få reda på saker och ting . Inte för att (som man i vanliga fall) fråga hur man mår eller så , utan enbart av nyfikenhet ang ditten och datten.
Sånt får mig att småle , även om det inte gör mig direkt arg , så kan man ju börja fundera och spekulera ..

Sedan jag blev gravid har folk (som enligt mig är folk jag inte "känner") hört av sig och börjat beté sig som om vi vore bästa vänner och som om dom vore nån som hörde av sig varje kväll . Det är så förjävligt sorgligt att man faktiskt ska behöva gå och bli gravid för att man ska få en sån enkel fråga som ; "hur mår du ?"

Nej , tacka vet jag mina nära och kära som faktiskt bryr sig "på riktigt"

.. och för er som jag fått förfrågan om vad det är för besked vi gått och väntat på idag så är det angående jobb (för thias del) . Han har nämligen fått heltidsjobb från och med imorgon och vi kan därmed planera en flytt som vi så länge oroat oss för .
Man vill ju inte gärna bo hos sina egna föräldrar när man har fått barn .
Tack gode gud för att det löser sig och grattis till min underbara som gjort allt för att få det här jobbet.♥

Kommentarer
Postat av: Plutten

Massa grattis till er! Är verkligen superduperglad för er skull skaru veta<3 nu kommer det verkligen ordna sej. Ang boende under de där två veckorna så hade ni jättegärna fått bo hos oss...om vi hade utrymme för det! Men det har vi ju inte:( Kramisar!

2010-05-26 @ 01:25:17
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: romina

Grattis till er/homom att han fick jobb :)

2010-05-26 @ 09:49:15
URL: http://rominaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0