tripp med Ellie.

när klockan började närma sig fyra kom Ellie förbi och hämtade mig och thias , sedan åkte vi ner på stan och köpte ett par "bal-handskar" till henne och kollade på lite klänningar - jag blev kär i en brun skitfin aftonklänning . Den ska jag ha på lillkottens dop nästa sommar!! =D

Thias satt kvar i bilen och väntade och när vi kom tillbaka igen så gick han runt på stan och kollade medans jag och ellie åkte till owejansson , ikea , lidl osv .
Tack för en underbar dag :) ♥

Nu är jag hemma igen och har precis slått ner rumpen i soffan och ska kolla på unga mödrar , har kommit upp lite fler avsnitt idag som jag inte sett .
Bebis bökar förresten runt i magen som attans nu när jag sitter ner , ibland känns det som om jag ska kräkas lustigt nog..


Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH JAG SKA VA MED PÅ DOPET!!!! För jag ska bli gudmor :D

2010-05-20 @ 22:16:38
Postat av: Anonym

snestreck hanna

2010-05-20 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0