Tvättdag.

En riktig jäkla tvättdag är vad det blir idag . Först trodde jag den var igår , men sen fick jag reda på att den var idag istället så vi slapp tvätta på en helg.

Iallafall , tvättiden börjar klockan två och håller på till halv sex & det kan verkligen behövas denna gång , för nu ska jag nämligen tvätta för typ HELA Juni då mamma hyr ut lägenheten över hela juni så vi måste bo nån annanstans . Så idag så ska jag tvätta ALL tvätt , ALLT som vi ska ha med oss till swedenrock , ALLA sängkläder (så vi är redo att flytta om vi skulle hitta nån lägenhet i början på juli) .. ja , det blir mycket tvätt helt enkelt . Synd bara att tvättedlet håller på att ta slut så i värsta fall måste jag vänta tills thias kommer hem så han får köpa me sig tvättmedel på hemvägen .

Nu ska jag iallafall ta nåt att äta innan allt tvättande börjar ..

Kommentarer
Postat av: challe

Du är händig du frida :) !

Hör av dig någon dag :)? Pusskram

2010-05-31 @ 13:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0