våran kväll.

äääntligen har vi fått lite mat i magen här hemma och det är så skönt att thias är hemma efter en lång dags jobb.
Han tyckte vi skulle ta en myskväll idag med en massa filmer , pussar och kramar - och det tackar man ju inte direkt nej till . Jag älskar sånna kvällar , våra speciella kvällar.

Det slog mig nyss att klockan redan(!) är halv åtta , fy vad kvällarna går fort , snart är det ju nästan dags att sova. Men jag känner för en lång promenad innan jag somnar , har så himlans ont i kroppen . Det ultimala vore ju om man hade badkar så man kunde ta ett långt bad efter man hade promenerat, men det får bli i nästa lägenhet , våran egna. Vi har faktiskt krav på att vi ska ha badkar i våran kommande lägenhet som vi ska flytta till innan bebisen kommer , för då kan vi bada tillsammans allihopa och samtidigt kolla på film . Så gjorde jag jämt när jag bodde i andersberg..

Nåväl , nu ska jag kika på halvåtta hos mig tror jag. Sen ska vi ha våran myskväll med en massa braiga filmer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0