5 generationer.

som jag skrev tidigare så åkte vi ju hem till min mormor eftersom att hon fyller år idag . Vi knäppte även 5 generations-bild , men dom blev inte så lyckade . Den äldsta i våran generation hade brådis hem och Lovis var ledsen , så det blev inga fina kort , men det blev ju nånting iallafall .
Vi ska knäppa finare bilder sen , med en riktig fotograf .



min mamma Lena och Lovis.









Min gammelmormor och Lovis



Hela ligan . Jag , min mamma Lena , min mormor och min gammelmormor.
-5 generationer.

Ni ser ju själva , inte en enda perfekt bild . Men vem fasen är perfekt då ? ;)


Kommentarer
Postat av: carola

åh så fina kort..

Grattis till lilla sessan

2010-10-27 @ 19:33:40
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0