brrrrrrrrr.

Brrrrrrrrrrrrrrr, vad kallt det är ute !
Kom nyss innanför dörren efter att ha vart på en morgonpromenad med Lovis .Det var verkligen svinkallt ute trots att jag hade full mundering på mig inklusive mössa och vantar.
Hela backen var helt fryst överallt och det var sådär halvmörkt och mysigt ute , jag förstår att Lovis somnade.

Hon ligger fortfarande i vagnen och sover och jag ska passa på att plocka lite , det blir mycket skräp när man har barn (blöjor,våtservetter osv).

Förresten , jag kom och tänka på en sak när jag var ute . Ni vet när lyktstolpar och sånt är sådär frysta , blir inte ni sugna på att slicka på dom då , haha . Eller är det bara jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0