Godmorgon!

Godmorgon !
Igår efter att jag och Lovis hade badat en lång stund så tog thias upp henne medans jag fortsatte att duscha . Lovis somnade nästan direkt , men när vi väl skulle gå och lägga oss efter att ha röjt härhemma - så vaknar hon ! Så vi får ligga och vagga henne och få henne att somna om ytterligare en gång , vilket blir ungefär vid halvtvå-två tiden.




Imorse hade vi ställt klockan på 05:30
bådatvå , men av någon konstig anledning så vaknar jag inte förns 06:24 och inser då att vi sovit över. Så vi fikc klä på oss i ilande fart och skynda oss ut i bilen för att skjutsa T till jobbet .
Ja , jag och Lovis ska nämligen ha bilen idag för att kunna åka till sandviken och hälsa på Nathalie och hennes lille son Lukas som är en vecka yngre än Lovis. Ska bli jättemysigt !

Så nu är jag och Lovis hemma igen . Hon sover och jag passade på att kolla datorn en stund. Ska nog ta mig en vila snart jag med så jag orkar vara vaken idag !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin hon är! :) Har följt din blogg sen innan du blev gravid, och tycker mycket om den!

2010-10-21 @ 10:00:37
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0