kvällsmacka.

Sitter och slötittar på teve medans vi försöker få Lovis att somna , men det är lättare sagt än gjort det när hon är piggelin . Dock tror jag hon är övertrött och att det är därför hon inte somnar ..
Iallafall så passar vi på att äta en kvällsmacka nu så att man slipper bli hungrig inatt . Man har rätt konstiga mattider nu för tiden känner jag . Jag äter inte ens frukost längre , jag hinner liksom inte, sen är jag aldrig hungrig heller.

Imorgon blir det lugna puckar , blir bara hemma på förmiddagen , sen på kvällern ska vi hem till thias familj och äta mat . Det börjar bli lite utav en tradition på söndagar haha . Så himla mysigt !

Nu är mackorna klara så nu måste jag skynda mig att bre dom innan dom blir kalla och äckliga .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0