Mobilblogg- fyf*n vilken morgon! Både jag...

Mobilblogg- fyf*n vilken morgon! Både jag o thias ställde klockan på 05:30 i morse. Jag skulle ju skjutsa honom eftersom att ja behövde ha bilen idag.. Men ingen vaknade utav klockorna så jag fick en känsla utsv att vi sovit för länge , så ja flög upp ur sängen o kollade på klockan -"shit, 06:24!!!! Thias vakna!!" han flög upp ur sängen och klädde på sig. Samtidigt hade jag börjat klätt på lovis och spänt fast henne i bilstolen. Hann dock inte klä på mig själv riktigt så jag åkte i sovtröjan med mjölk överallt. Men men, sånt är livet. Vi hann ju iallafall och de är ju huvudsaken. Släppte av thias sen åkte ja o lovis hem igen för att sedan åka tillbaka till Sandviken vid 10tiden. Då träffade vi Nathalie och hennes underbart fina son! Vi satt och pratade en massa och gick även och åt mat på Sibylla med barnvagnarna . Haha Så himla mysigt men endå så enkelt. Var verkligen jättemysigt att träffa henne idag, så skönt med nya underbara människor. Speciell kul är det att lovis och Lukas är lika gamla (skiljer bara 1vecka) Nu är jag och lovis hos syster min och thias är hemma o duschar, men han kommer vell hit snart :) senare ska vi träffa frammana en sväng, mysigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0