Mobilblogg- godmorgon! Idag vaknade min li...

Mobilblogg- godmorgon! Idag vaknade min lilla tjej vid 9tiden,därefter låg vi kvar i sängen o gosade en halvtimme innan vi gick upp och nu sitter vi i soffan . Lovis sover på mitt bröst i bara blöjan, så himla mysigt. Om ca en halvtimme kommer Hanna hit och hälsar på, vi skulle ha promenerat ner på stan men nu vet jag inte om ja är så sugen på det med tanke på vädret, men det får vell bli bussen i värsta fall! Måste verkligen köpa en mössa, fryser ju ihjäl om öronen såfort man går ut:( vi får se hur vi gör! Nu ska ja försöka lägga ifrån mig min bebis så jag kan klä på mig lite..


Kommentarer
Postat av: em.

Först och främst: ett stort grattis till er lilla tjej! Hon är hur söt som helst!

Är mest nyfiken på om ni hade andra namnförslag än Lovis och vad det hade blivit för namn om ni hade fått en kille? :)

2010-10-07 @ 11:08:28
Postat av: Johanna

Super fin liten familj ni har ! Man blir lite sugen på att skaffa en egen liten :) Jag tänkte bara tipsa om en sida jag har köpt saker åt mitt brorsbarn på. Finns en skitsmart press som man mosar kokta grönsaker med så man slipper ge sin lilla burkmat. Du kanske redan har hittat sidan menmen .. :) http://babylooba.se/

2010-10-07 @ 11:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0