Mobilblogg- sedan jag skrev sist har vi ba...

Mobilblogg- sedan jag skrev sist har vi bara vart hos mamma min och kikat på teve. Mormor och en av mina mostrar var också där. Men nu är vi iallafall hemma och ska snart krypa ber och sova, lovis sover dock redan och har gjort det sedan klockan 15 idag (självklart har hon vaknat till och ätit X antal gånger). Man undrar lite om hon verkligen kommer sova inatt med tanke på hur länge hon sovit idag..det är bara att vänta och se helt enkelt! Tur att det är helg. Internetet funkar fortfarande inte så det blir mobilblogg tills dess att internetet börjar fungera igen. Därav dåligt med bilder.. Puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gavlegårdarna Har sagt upp sitt internet så alla som bor på gavlegårdarna ska gå in på bredbandsvaljaren.se och välja nytt där. Ni kanske inte fått nått brev om de. Men så äre (y)

2010-10-10 @ 02:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0