myskväll med grannarna.

Klockan åtta kom grannarna över och kollade på Robinson med oss . Thias och Fredrik (som han heter) åt även lite mat som dom slängde iordning medans jag och Anna kollade på teve.
Vi kollade på Lyxfällan också , gud vilken idiot (ursäkta uttrycket). Hur kan man ta lån för att köpa sig ett liv man varken har eller förtjänar? konstiga människor finns det gått om ..

Nu sitter thias och masserar Lovis mage så att hon förhoppningsvis ska komma igång med bajsandet som har haft ett par dagars uppehåll. Gör så ont i mitt hjärta att se henne ledsen pga att inte kunna bajsa.



Grannen Fredrik
i sin snygga overall



Jag,Lovis och grannen annapanna



Tack för en underbar kväll mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0