ny åkpåse

Klockan tio i morse (förmiddags) kom våran granne Anna förbi , därefter tog hon, Lovis och jag en promenad upp till IcaMaxi . Vi köpte nagelsax till Lovis och lite småsaker , sedan gick vi även in på barnens hus där jag hittade en jättefin åkpåse till Lovis som var nedsatt från 800 till 399:- , så den fick det bli .
Den enda som fanns kvar !
så jag hade riktigt tur !


Iallafall så när vi kom hem så käkade vi lite mat medans Lovis sov på grannarnas balkong i vagnen. Det fick bli kebab. Sen kollade vi på film , madicken , haha.

Lovis har sovit hela dagen ..och då menar jag verkligen hela dagen . Hon vaknade bara imorse vid halv 9 och ville ha mat , sedan har hon sovit sedan dess . Bara vaknat 2 gånger för att få mat :) Trött tjej !
Tur att det är helg !



Såhär ligger hon i soffan nu ( på amningskudden och allt ).

Kommentarer
Postat av: Lina

Sååå söt :)

2010-10-24 @ 21:12:20
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0