sjukt mycket tvätt.

Nu är det snart filmtajm för mig och thias del , Lovis somnade i vagnen igen hon efter att ha käkat lite. Jag som hade hoppats på att hon skulle vara vaken så att hon kan somna inatt ..
Till filmen blir det ju som sagt grönsaker och dip , så thias står och kockar iordning det inne i köket nu medans jag har hängt upp tvätten (det som fick plats). Har fortfarande typ två ikeakassar med blöt tvätt som inte får plats någonstans , det går åt sjukt mycket kläder och handdukar med en bebis i familjen kan jag lova .
Sen att vi har tvättstuga med noll tider är ju en bidragande faktor till att vi har så mycket tvätt också..

En annan sak angående tvätten som vi märkte idag när vi tog ut tvätten ur maskinerna var att både amningsilägg och våtservetter dök upp där bland tvätten , så jäkla fult .

Nu ska jag kolla om 3D brillorna funkar på den här filmen (draktränaren) ,annars får det nog bli nån annan film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0