två flugor i en smäll.

Grannen våran var över till oss och kollade på teve med oss . Vi kikade bland annat på bonde söker fru.
När klockan blev runt elva så hoppade jag in i duschen en sväng och sedan tog jag på mig en sovtröja o mys-sockor. Men sen kom vi på att vi skulle gå ut på en promenad , så det var bara att byta om till joggingkläder.

Anledningen till att vi gick ut var egentligen för att få Lovis att somna , hon har vart jättepigg nu ikväll och eftersom att hon alltid somnar när hon kommer ut så passade vi på att ta en promenad så att svea också kunde få komma ut lite . Två flugor i en smäll alltså !

Nu sover hon iallafall i spjälsängen (!) , för första gången i sitt liv . Så vi får vell se hur det går , men det ska nog gå bra. Vi provar iallafall ..

Imorgon ska en vän komma förbi vid lunch och hälsa på mig och Lovis , sedan vid fyratiden så ska vi till BVC här i centrum , ska bli riktigt spännande att se hur mycket hon har växt på en vecka.
Men nu måste jag borsta tänderna och krypa ner och sova , för snart ska ju thias upp och jobba . Det är helt galet vad tiden går fort . Jag hatar´t !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0