badat 1 tim.

Låg i badet i en timme innan jag bestämde mig för att gå upp igen , det blev för varmt och tråkigt helt enkelt , dessutom var jag rädd att svimma i vattnet eftersom att jag har sån huvudvärk .
Men badet hjälpte litegrann mot smärtan iallafall , men det var långt ifrån skönt. Fyfarao!

Har suttit i soffan sedan jag klev upp .. Värkarna kommer fortfarande inte jättetätt så jag kan inte sova , för då hinner jag bara komma till ro innan nästa värk börjar. Men endå vill jag ju inte sitta här rakt upponer enda tills imorgon.. men vad ska man göra när ingenting hjälper ? Det är bara att slappna av och låta värkarna göra sitt,även om dom gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0