besöksrekord.

Oj , jises vad besökare jag haft idag - hm ,undra varför ?
sisådär 50 st fler besökare än jag brukar ha , helt sjukt ..

nåväl , kom nyss hem från syster min . Vi har kollat på "ensam mamma söker" , käkat vofflor och även hunnit med att kika lite på filmen "mamma mia". Vi åkte dock hem efter en stund eftersom att varken jag eller T är särskilt förtjusta i musikalfilmer ..

Som ni kanske märkt så blev det ingen kotteliten idag (..heller). Får istället blicka framåt och ta dag för dag. En vacker dag kommer ju endå bli dagen med stort "D" - även om det inte blev just idag ..
Känns så himla tråkigt att helgen nu är över och en veckas arbete väntar för T´s del. Jag vill bara ha honom hos mig,nära mig. Hela tiden ! speciellt nu när det är så nära. Men men , han är ju inte så långt borta om man tänker efter , sandviken går det ju fort att ta sig hem ifrån.
Älskar min underbara Thias , utan honom vore jag ingenting.



Nu ska vi krypa ner och sova och hoppas på att nånting händer , inatt kanske ?
Ska uppdatera gissnings-listan också.

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej frida, du skrev att det inte är så långt hem från sandviken.. vart är det ni bor, i valbo?

2010-09-12 @ 22:38:31
Postat av: Ida Gyllenskepp

Vad jobbar Mattias med ? :) Hoppas bebisen kommer snart :D

2010-09-13 @ 07:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0