BF+6

Ännu en skit-natt. Har knappt sovit någonting pga all smärta ..
Det är en riktigt skum smärta , den är liksom hanterbar (verkligen hanterbar!) , men endå håller den mig vaken. Tänk er först sammandragningar , sen en smärta som känns som mensvärk fast typ ett par gånger värre.
Det konstiga är att det bara sker på natten , så ingenting är nog på gång mer än att jag kanske håller på att förbereda mig för att börja öppna mig ,inför vad som komma skall.

Vi åt nyss lite frukost och nu håller thias på att städar för fulla muggar . Han tyckte jag skulle vila , vilket jag verkligen behöver . Känner mig helt utslagen ..
Ska gå och lägga mig i ett hett bad nu innan jag gör någonting annat !


BF+6

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ajg menar det, folk som man inte pratat med på länge hör av sig nu.. men det ända dom bryr sig om är att kolla om bebis.. inte hur man själv mår, ganska frusteranade ;p menmen..

jag har varit hos bm och hon har sagt att om ingen bebis har tittat ut innan helgen så måste jag ringa på måndag för att boka en tid tills på onsdag för att bli igångsatt.. har dom sagt någonting till dig om igångsättning? :)

2010-09-18 @ 12:08:31
URL: http://naathhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0