dagens turné.

Thias kom som sagt och hämtade mig efter att ha jobbat över en timme i sandviken . Vi åkte ut till valbo där vi firade hans syster och fikade lite , svea var också med och fick ett jättestort ben som hon gluffsade i sig på sisådär en kvart. När hon hade ätit upp så blev det dags för oss att röra på oss , så vi åkte ut till pappa . Svea blev så nödig att det första hon gjorde när vi kom fram var att bajsa , stackarn. Men så går det när man slukar ett ben med den farten.

Vi lämnade bilen och mamma kom därefter för att hämta oss . Tillsammans åkte vi förbi thaivagnen utanför IcaMaxi där vi köpte med oss mat som vi sedan åt här hemma hos oss . Mamma åkte dock hem rätt fort efter maten eftersom att hon hade himla huvudvärk .

Nu sitter jag och T tillsammans i soffan och ska kika på lite vintergatan , därefter blir det nog till att sova och samla krafter. Vi båda är helt slut .. - som vanligt !
Imorgon blir det nog bara till att vila , har ju ingen bil så det blir ju perfekt med en hemmadag.

Jag älskar min underbara Thias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0