dödstrött.

Jag lyckades somna tillslut och sov ända tills nu när T ringde. Jag hann dock inte svara och han ringer heller inte upp trots att jag skrivit till honom att göra det , men han har vell säkert fullt upp stackarn.
Jag är dödstrött , skulle lätt kunna sova hela dagen men jag måste nästan gå upp nu . Har tvättstuga klockan 3 och innan dess skulle jag vilja hinna med att göra ett par matlådor åt thias och även äta lite själv med , har ju inte ens ätit frukost än..

Måste även hinna med att måla ett till lager nagellack eftersom att jag var dum nog och tog VITT. Det blir ju hur flammigt som helst och jag kommer säkert få ett helvete innan det blir helt täckande , lika är det med svart också. Uch. Men det blir snyggt sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0