få tiden att gå.

Nu har jag tagit mig ett lååångt och skönt bad med en massa tända ljus , gud vad skönt det var .
Har lite småont i magen fortfarande så vi får vell se om/hur det utvecklas under dagen , ska bli riktigt spännande iallafall .

Vi funderar på att åka ut till köpis en sväng och fördriva tiden lite , kanske köpa någon bebispjamas eftersom att vi inte har någon sån än , eller varför inte bara ta en fika nånstans . Allt för att få tiden att gå !

Ska även svänga förbi ÖB och köpa en stock snus och en golvmopp. Snuset har börjat ta slut skitfort nu på slutet! Men det har vell med nerverna och "brist på annat" att göra . Haha.

Nej , nu ska jag klä på mig nå skönsköna kläder !

Kommentarer
Postat av: Agneta

Snusar du nu när du är gravid? Eller va det till tias du mena?

2010-09-18 @ 13:58:00
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men du ser, samma sak sa dom till mig, vi kanske kommer dit samtidigt på onsdag vi då ;p haha!

jag hoppas verkligen jag bli igångsatt istället för att få gå och vänta och vänta ännu längre...

men helst av allt skulle jag vela komma igång av mig själv, vi får väll se:) har du msn eller någonting så man slipper skriva här:)

2010-09-18 @ 14:30:41
URL: http://naathhh.blogg.se/
Postat av: Agneta

Okej, duktig du som slutat :) verkligen inte det lättaste.

Hoppas lillen vill titta ut snart för eran skull! :) MAssor med lycka till igen.

2010-09-18 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0