fräsching!

Har hunnit med både att bada,duscha,göra mig fräsch (och tro mig , det är kämpigt att raka sig när man är tjock) och ätit mat sedan jag skrev sist. Så nu känner jag mig någolunda fräsch igen. Skulle dock behöva en låång jäkla promenad också, men den får jag ta när thias kommer hem . Har lite fobi för att gå ensam nu när man kan få ont när som helst. Dessutom är det mysigare att gå tillsammans med någon..

Har börjat få lite småont , eller inte ont , men obehagskänsla i magen och ljumskarna. Vet inte om det bara är nerver som hamnar i kläm eller om de är nå annat , vågar inte förvänta mig någonting . Jag räknar med att den kikar ut om sisådär två veckor, då är man ju på den säkra sidan.

Ska uppdatera gissnings-listan (klicka för att komma direkt till inlägget) också , kom på att jag inte gjort det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0