Godmorgon!

Godmorgon !
Det slog mig just , nu är det bara tre ynka dagar kvar till Bf . 3 dagar ! Dom som har gissat på födsel idag är blandannat Charlene Haglund och Anna Steinwall , vi får vell se - men inte tror jag vell det kommer komma någon kotteliten redan idag..

Snart åker jag hem till mamma min tillsammans med Svea , sen är det besök hos barnmorskan som gäller . Men först hem till mamma och sova en stund . Det lär jag ju hinna med med tanke på att jag inte ska till Bm förns vid halv10 tiden.
Mamma ska förresten åka utomlands imorgon , till secilien .. typ en vecka. Så har hon riktigt otur så missar hon kottelitens första dagar utanför magen. Men det drabbar ju bara henne ..som tur var !
Jag nästan hoppas att den kommer nu när hon åker bort.

anyway,
nu måste vi åka . Måste stanna på vägen och tanka också..
Har ingen dator hos mamma och jag orkar inte ta med min, så jag skriver vell från mobilen om de blir nåt .

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Tack! Men vädret ser inte så lovande ut:/ Men det hinner nog ändra sig till lunch. Hoppas allt går bra hos BM!

2010-09-09 @ 08:19:43
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0