helt slut !

Nu är jag faktiskt helt slut , även fast vi inte gjort något speciellt ansträngande .
När vi kom till syster min så var dom inte hemma än , fastän vi hade bestämt klockan fyra (fatta man ju) ;) Men efter en stund kom dom hem igen så då kunde vi sätta igång grillen för att slutligen börja grilla det som skulle ätas.
När alla var proppmätta plockade vi ihop alla grejer och gick in , för visst fasen var det kallt ute. Vi åt lite cheescake till efterrätt - som jag inte tycker så värst mycket om. Tycker det mest smakar glass , ingen speciell smak.

Iallafall , det är vell typ det vi har gjort . Eller ja , vi åkte ut till valbo efteråt också och lämnade våran hemnyckel till thias föräldrar så att dom ska kunna hämta svea om det blir bråttomt till sjukhuset. Annars så är det planerat att vi ska åka ut med henne hem till dom innan så att hon kan sova där medans vi föder..

Nu ska vi blanda lite dip och slå oss ner i soffan och kika på nya Robin Hood och äta en massa gott !

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Tack :) Den finns på intersport 1700kr så himmla fin och skön.

2010-09-12 @ 07:45:32
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag kunde inte kommentera i inlägget ovanför, så gör det här istället. Men jag bara måste säga att jag beundrar dig Frida. Du har blivit så enormt mogen och vuxen och jag blir alldeles tårögd när du skriver om din familj. Om er lilla familj. Det är otroligt vackert och jag vet att ni kommer att ge ert barn gränslöst mycket kärlek, oavsett vad alla rykten osv säger. Jag tycker att du är stark Frida. Så hoppas vi att lillen tittar ut snart! Ta hand om dig. Kram Josefin

2010-09-12 @ 11:01:53
URL: http://jowsefajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0