hembesöket gick jättebra.

Vad kul med så mycket fina kommentarer om min förlossningsberättelse , det värmer i hjärtat ska ni veta.
Vi hade ju hembesök utav en barnmorska idag och allting gick jättebra , Lovis hade gått upp 200gram redan , så himla bra. Nu märker man hur fort allting går och kommer att gå . Hon är redan 9 dagar och det känns som om jag födde henne igår. Min älskade lilla tjej.

Vi skulle ha åkt in till tidningen och knäppt kort efter att barnmorskan vart här , men hon blev så långvarig så vi hann inte haha . Vi får ta det på fredag helt enkelt !

Nu väntar vi på att idol resultatet ska börja, men det är ju ett tag dit så jag ska nog sno ihop nånting att äta så länge.

Kommentarer
Postat av: Sandra Arousell

Va skönt att det gick bra :). Vi får hembesök i morgon.. :) gå gärna in på min blogg någon gång :) tvillingmammasandra.blogg.se

2010-09-30 @ 10:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0