Idag är det BF..

..enligt min egna beräkning.
Jag blev förflyttad två dagar efter att ha vart på Ultraljud , men idag skulle Bf egentligen ha vart om man räknar från senaste mens osv. - det känns konstigt !

Den här månaden , dagen , stunden , kändes så himla långt borta . Jag trodde aldrig jag skulle komma enda hit.

Det slog mig när jag hörde orden "tionde september" , att nu jäklar är det inte långt kvar . Även om jag blev förflyttad så är det endå bara två dagar . Två dagar tills min och thias älskade kotteliten är beräknad att födas till världen.

Du är så välkommen!
Vi älskar dig

Kommentarer
Postat av: Frida&William

Jaa jag vet skitäcklig.. fattar inte hur man kan göra sådär ! Jo då är det ju en annan sak :/ ush det är verkligen hemskt, förstår att vissa länder inte tillåter det..

2010-09-10 @ 12:29:50
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0