Idol,äntligen.

Härligt att Idol äntligen har börjat igen , så har man nåt att kika på om kvällarna.
Vi kollade på det nyss men nu när det tog slut så har vi helt plötsligt ingenting att kolla på längre. Vi har ju sett klart alla vintergatanavsnitt så nu känns det lite tråkigt ..och inte har vi kommit på nånting annat vi kan kolla på.


Vi funderar helt ärligt på att gå och lägga oss . Vi var ju på en långpromenad tidigare ikväll (innan "halvåtta hos mig") då vi gick till en fotbollsplan och tränade Svea lite . Hon blev överlycklig att äntligen ha en plats där hon kan springa lös. Hon gjorde världens glädjerus (som hon alltid gör såfort hon får springa lös).
Vi promenerade i raskt tempo så jag fick skitont haha.

Nu ska jag nog kila in på toaletten och borsta tänderna och göra mig redo för ytterligare en jobbig natt. Jag hatar nätterna nu för tiden. Jag är skitorolig , gråter , åmar mig , svettas ...ja , allt är bara jättejobbigt. Men endå kan jag inte låta bli att le en smula . Snart är ju kotteliten här !

Kommentarer
Postat av: Agneta

sv: Ja det var bara där jag hittade dom också.. känns drygt att själva "kittet" kostar lika mkt som frakten typ :P hehe.

Men då vet jag, tack :D Men det måste va lättare med en sån lång än med de andra med bara ett hål i?

Jag har använt dom runda annars.

2010-09-07 @ 21:17:11
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Plutten

Kolla på Julens Hjältar :D

2010-09-08 @ 09:05:53
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0