inga krafter.

Har tyvärr inte orkat med annat än att vila idag :( känner mig så himla dum när jag inte ens orkar äta eller städa eller nånting , men det är vell så det är att vara höggravid.
Tänker dock ge mig fasen på att orka städa åtminstone , hatar att se allt stök i köket och all tvätt som hänger överallt i badrummet , så det måste jag ta tag i . Får se om jag orkar göra lite mat också ...äta måste man ju.

Har två timmar på mig innan thias kommer hem så lite lär jag ju hinna med , men då gäller det att sätta igång NU.


Kommentarer
Postat av: Denize

Skit i alla måsten Frida passa på att vila upp dig till förlossningen. Passa på att göra ingenting ;) .

2010-09-02 @ 15:51:24
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0