kameran är redo!

Tjoho , kameran är nu fulladdad med batteriet och redo att fota förlossning och kotteliten ! Nu fattas bara att packa väskan , vilket jag faktiskt inte hann med idag (tyvärr). Har gjort en massa annat så som att lagat matlådor och sovit haha.

Jag och T kollade nyss klart på några avsnitt utav vintergatan , så nu har vi bara typ 2 avsnitt kvar , sorgligt om ni frågar mig . Men vi hittar vell säkert nå annat tok att kolla på sen.
Nu är det iallafall "halv åtta hos mig" som gäller, sen blir det kvällsfika. Jag är hungrig , igen !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh så spännande, nu går jag in på din blogg flera flera gånger om dagen så jag inte missar nånting =P Känns nästan som om jag är gravid ;D Men det är ju så spännande, håller alla tummar och tår för er fina bebiiis =)

2010-09-06 @ 23:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0