Mobilblogg- eftersom thias jobbar idag och...

Mobilblogg- eftersom thias jobbar idag och jag inte sovit ett dugg inatt , så åkte jag med han imorse hem till hans familj (där jag är nu). Jag hade aldrig orkat vara hemma ensam Med denhär smärtan. Istället har jag faktiskt kunnat sova en stund här i thias lillasysters säng och vore det inte för alla drygskallar som terrar mig på mobilen så hade ja nog sovit fortfarande.. Undra hur länge man ska behöva kämpa sig igenom sånna här värkar utan att dom är tillräckligt täta för att åka in.. Ja kommer vara död av trötthet innan dethär är klart. Pjuh!


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch, tycker så synd om dig. Antar att det både är jobbigt fysiskt och PSYKISKT. Hoppas verkligen att eran kotte kommer snart. Håller tummarna. Så får du hålla tummarna åt mig sen:)

2010-09-19 @ 13:34:37
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★

Nånting som hjälpte mig på traven med värkarna var att promenera! Jag hade ifrån början 20-25 min mellan värkarna, sen tog jag en promenix med mamma i säkert en timme, därefter var det 6 min mellan värkarna för att sen bli 1 minut :) Du fixar det här :D

2010-09-19 @ 14:05:27
URL: http://jfallqvist.blogg.se/
Postat av: erika

Ville bara säga lycka till! :)

2010-09-19 @ 17:06:52
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Anonym

LYCKA TILL !! :)

2010-09-19 @ 17:48:41
Postat av: Anonym

Lycka till! :)

2010-09-19 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0