Mobilblogg- fasen va sammandragningar jag ...

Mobilblogg- fasen va sammandragningar jag har haft idag alltså, det måste bero på allt gående. Först gick jag hemifrån enda ner till stan och på vägen mötte jag sandrah och supersöta Colin. Väl nere på stan gick vi runt inne på nian o kollade på barnkläder, bland annat overall till Colin. Jag köpte strumpor till våran kotteliten. Efter stan gick sandrah med mig upp till söder eftersom att ja skulle till mammas lägenhet och va där tills thias sluta. Påvägen köpte jag en funbox på maggies för ja va så hungrig, hade inte ätit nån frukost. Gick sedan upp till mammas lägenhet och här är jag än. Snart kommer thias och hämtar mig och då ska vi åka ut till Valbo och hälsa på hans familj.. Måste få dagarna att gå fort nu så man inte blir så deprimerad. Min mage känns förövrigt dubbelt så stor än vad den vart nångång under graviditeten, mysko! Nu ska ja kolla lite på topmodel innan t kommer. Puss


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, planer för helgen? :P

2010-09-15 @ 16:54:03
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin onsdag! =)

2010-09-15 @ 17:45:46
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Frida&William

hoppas de händer nått nu då :) men men det kommer när det kommer oxå, man går ju faktist 9 månader så några dagar hit eller dit gör ju inte så mkt egentligen, men vet att det är jobbigt som fan o vänta. Men som sagt hoppas h*n kikar ut till er nu =) kram

2010-09-15 @ 19:35:14
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0