Mobilblogg- godmorgon! Inte varje morgon m...

Mobilblogg- godmorgon! Inte varje morgon man är uppe vid den här tiden inte.. Ligger fortfarande i sängen och funderar starkt på att fortsätta sova, det behövs. Rätt som det är kanske bebis föds och då är all vila mycket värdefull. Idag är det bara 10 dagar kvar , otroligt va? Jag kan knappt förstå det själv, tycker inte ja känner mig speciellt höggravid. Mamma tippar på söndag , hon tror att den kommer på morgonen. Jag själv känner mig lite kluven, jag trodde först den 6 september men nu känns det bara som om ja kommer gå över en massa (peppar peppar!!). Vi får helt enkelt vänta och se, men den är mer än välkommen när den än må komma. Nu måste ja ha frukost , akut hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0