Mobilblogg- godmorgon! Otroligt nog har ja...

Mobilblogg- godmorgon! Otroligt nog har jag kunnat sova enda tills nu. Har fått sova jättebra inatt, är så himla glad. Kotteliten har knappt härjat nånting så ja börjar fundera över om den har vändt tillbaka dygnen igen?! Idag är det bara en vecka kvar, dvs 7 dagar, det är overkligt. Låg o pratade om förlossningen igår och fick en konstig känsla. Tänk att JAG ska föda!! Jag fattar nog inte Förns vi är på sjukan. Idag ska jag uppdatera eran gissningslista förresten. Så har ni inte gissat på datum o kön än så passa på att göra det idag:)


Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag tror att det blir en kille och att han kommer att komma den 13e september ;D

2010-09-05 @ 11:32:20
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: bea

Jag tror Lilltjejen kommer på onsdag och att vattnet går 19:43. Det har jag nämligen drömt, namn tycker jag Viola och om det blir en kille (som jag inte tror) tycker jag Kalle är ett fint namn. lycka till! :)

2010-09-05 @ 13:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0