sista (?) besöket hos bm.

Jahapp , då var mitt (kanske) sista besök hos barnmorskan avklarat.
Vi gjorde det gamla vanliga , dvs blodtryck , mätte magen (34 cm), lyssnade på hjärtljud (130slag/min),vägde(+9) och pratade lite om förlossningen och så. Jag fick även en lapp med telefonnummer till ultraljudsavdelningen ifall jag inte skulle fött innan den 20 september.

När det gäller vikten så hade jag faktiskt gått ner 1 kilo sedan sist jag var där . Inte konstigt när jag och T är ute och går varje kväll. Bm tyckte jag såg oförskämt pigg ut och jag kan inte annat än att hålla med
- jag har haft världens bästa graviditet !

Kom ut nu älskade kotteliten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0