snabb uppd.

Är hemma en sväng nu så thias får duscha o byta om. Ska hem till min syster sen och kolla på "ensam mamma söker" och fördriva tiden lite med henne .
Värkarna blir allt tätare men dom är fortfarande inte helt regelbundna , men ont gör dom. Just nu har dom kommit med 5 min mellanrum ett tag , men ibland tar det upp imot 10 innan nästa kommer , så vi väntar med att ringa förlossningen osv . Hellre hemma lite för länge , speciellt jag som hatar sjukhus .

Svea är kvar i valbo för säkerhets skull . Hon är så himla söt , hon märker direkt när jag ska få en värk. Då sitter hon där med sina underbara ögon och bara tittar på en och vill vara med och trösta ..
våran älskade svea !

Tack thias för att du finns , utan dig skulle jag aldrig klara det här !

Kommentarer
Postat av: emma

Ville bara säga lycka till.

Hoppas ni snart har eran kotte i famnen .. :)

2010-09-19 @ 21:08:14
URL: http://emmaeskola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0