Svar till anonym.

Anonym om Växande mage.:
Fin mage! Men du visar bara från sidan nuförtiden, antar det är för bristningarna? Kan du inte visa vad du fått för bristningar, du är precis lika vacker ändå!!

Svar ; Tack !
Självklart kan jag visa bilder på mina bristningar om det är så spännande :) jag själv har valt att inte lägga ut så mycket bilder på dom med tanke på dom spydiga kommentarer jag fått om hur äckligt och fult det är osv. Men visst , jag tycker dom hör till och eftersom du nu frågar så kan jag lägga ut lite bilder där man ser lite bättre ..



Dom här bilderna är dock för nån vecka sedan , har lite fler bristningar nu men inga lila eller blå .

Hoppas du blev nöjd med svaret :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men frida! Skit i alla spydiga kommentarer, du har en jättefinkropp, och visst vem tusan vill ha bristningar?, men nån gång får vi alla det.. det som räknas är det underbara som gömmer sig innanför din mage. Hoppas du tar åt dig för du är vacker, och dom som gnäller på nå annat som te.x bristningar är helt dum i huve och verkar inte förstå vad en graviditet innebär, och det innebär absolut inte att det är fult med bristningar utan hur vackert kroppen utvecklas, herregud det finns inge finare än gravida kvinnor!!!

2010-09-13 @ 12:35:39
Postat av: j.Öhneskog

du är vacker som du är frida , oavsett bristningar eller inte . det är DITT barn som skapat dom , det är kärlek ( :

2010-09-13 @ 15:03:43
URL: http://jeesssy.blogg.se/
Postat av: Nize

Haha folk pratar om bristningar som att det vora någon sjukdom eller fruktansvärda utslag.

Jag fick många bristningar lite här och där. även på magen där du har och det är inget jag stör mig på. Snarare tycker jag mer om min kropp efter allting den har åstakommit. Man har ju faktiskt "gjort" ett barn

2010-09-13 @ 18:12:13
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: Anonym

Vanliga fall tycker jag inte bristningar är fint någonstans! Men på dig ser de fint ut!! Hela din kropp är fin, de visar att du har en skatt där inne, men samtidigt är du så snygg!!

2010-09-13 @ 19:58:00
Postat av: t

jag har världens vackraste tjej <3

2010-09-13 @ 20:17:51
Postat av: t

jag har världens vackraste tjej <3

2010-09-13 @ 20:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0