svar till Julia.

Anonym om Tips - Få plattång på köpet!:
hur gammal var du och T när ni blev tillsammans ? :)
och hur gick det till ?

Svar; Jag har skrivit det förr någonstans och försökte hitta på det , men tyvärr lyckades jag inte , så jag svarar igen :)
Vi blev tillsammans för 2 år och 2 månader sedan, men har gått på samma skola under hela högstadiet.
Vi träffades "första" gången hemma hos honom .. Det hade nyss tagit slut mellan mig och den jag var tillsammans med förr , så jag hade aldrig en tanke på att jag skulle kunna bli tillsammans med någon igen , inte efter så kort tid - men jag ångrade mig direkt !
T är det finaste jag har och någonsin kommer att ha och jag ångrar inte en sekund att jag träffade honom den dagen. Han är mitt allt !

Orkar inte gå in på hur det gick till mer än så, det får bli en annan gång :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Ja men då ska jag kolla det! Göra som du som är proffs säger! Tror jag känner han du var tillsammans med innan. Eftersom jag snokat igenom hela din blogg förut hehe.. Nu väntar vi på ett niagarafall!

2010-09-14 @ 22:07:59
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0