Svar till Sandra.

Sandra Arousell om Mobilblogg- undra om det är möjligt att ...:
Äter du inte järntabletter?? Gö det isf, niferex är jätte bra och rekommenderas, kan behövas efter förlossningen med.

Svar; Nej , mitt järnvärde har vart jättebra fram tills mitt sista besök. Jag fick därför välja om jag ville ha järntabletter eller om jag ville hålla ut till förlossningen , så jag valde att hoppa över dom. Gillar inte att äta massa tabletter så jag kör på mat med järn i istället :)  Men tack endå , får börja äta sånna om det fortsätter vara lågt även efter förlossning.

Kommentarer
Postat av: Sandra Arousell

Okej va bra att du har inte har behövt ta dom innan :), men så du vet så är dom jätte bra om det skulle bli värre då, inte roligt när järnvärdet blir knas.. Mina har hjälpt mig hela graviditeten, har haft kanon värden sen jag började med dom..

2010-09-03 @ 16:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0