TRE POTATISAR?

Nu är vi hemma från middagen hos min syster - DEN VAR SKITGOD !
Det blev lax i ugn med potatis , sallad och nån god sås . Till efterrätt fick vi fruktsallad och gammeldags vaniljglass. Kan ju lova att vi blev proppmätta , jag åt nästan mest av alla . Mamma höll på att tappa andan när hon såg att jag tog tre(!) potatisar.
-"TRE POTATISAR? så många har jag aldrig sett på din tallrik under hela ditt liv .." haha
Jag har aldrig vart speciellt stor i maten , men nu jäklar . Dock kan jag vell tycka att tre potatisar inte är så speciellt mycket.

Anyway..
Vi kollade på massa malaysiabilder också (igen!). Vi kollade på dom sist vi var där också , men det gjorde ju inte speciellt mycket . Utomlandsbilder kan man ju se om och om igen .



Såhär snygga var vi påväg hem till syster min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0