underbar natt!

Godmorgon !
Vilken underbar natt .. Jag som hade hoppats på lite vattenavgång och en massa värkar - men icke.
om 14 dagar kanske det kommer igång , om jag har tur .. ungefär så känns det .

Har iallafall sovit jättebra inatt och bara vart uppe och kissat 3 (!) gånger , annars brukar jag vara uppe minst 10 gånger.

Igårkväll kollade vi på RobinHood filmen , ni vet den som går på bio. Men vi såg inte klart hela eftersom att den är 3 timmar lång och vi dessutom fick besök . Det var grannen som kom förbi med en present , till mig . En jättefin amningskudde som jag kan använda när våran älskade kotteliten kommer ut . Passar ju helt perfekt , så slipper man hålla upp bebisen om man tex sitter i soffan och kollar på tv/film.
TACK FINA VÄN

Nu ska vi äta lite frukost och fortsätta kolla på RobinHood , sen är det vell promenader för fulla muggar som gäller.

Kommentarer
Postat av: Plutten

Jag tänker på dej vareeeeviga dag vännen! Och kan inte annat än önska LYCKA TILL! För nu är ni snart framme vid det efterlängtade målet. Ni kommer bli världens bästa föräldrar<3

2010-09-12 @ 11:12:21
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Josse

svar: Jaa men det är precis sådär jag tycker ska du veta! Å jag menar, vi umgicks ju lite grann förut så vi är ju inga främlingar för varandra.. Men jag tycker att det är superkul att du ska bli mamma, när det nu än blir! Hehe. Jag tror att allt kommer att bli jättebra. Kramkram

2010-09-12 @ 11:14:03
URL: http://jowsefajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0