vi behöver all sömn.

Jag och thias kollade precis klart på en film - prince of persia. Den var faktiskt riktigt bra !
Nu är vi dock så trötta så vi helt ärligt funderar på att sova , på riktigt alltså . Låter lite roligt i mina öron att sova klockan nio , men jag tror vi båda behöver all sömn vi kan komma över nu om vi ska orka med förlossningen som förhoppningsvis sker inom en snar framtid.

Imorgon när T slutat jobbet blir det en tripp hem till pappa min och lämna bilen så att den kan bli lagad inför ombesiktningen. Blir vell antagligen billösa hela helgen , men vad gör det? vi ska endå inte göra någonting speciellt. Och OM det nu (mot förmodan) skulle bli "dags" så är ju alltid mamma eller min syster hemma och kan därmed skjutsa upp oss..



Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0